1 |
Podstawowe ust. siln. |
1-1 |
FLC silnika |
1-2 |
Czas blokowania wirnika |
1-3 |
Tryb rozruchu |
1-4 |
Ograniczenie prądu |
1-5 |
Prąd początkowy |
1-6 |
Czas rozpędzania przy rozruchu |
1-7 |
Poziom rozruchu ze zwiększonym momentem |
1-8 |
Czas rozruchu ze zwiększonym momentem |
1-9 |
Nadmierny czas rozruchu |
1-10 |
Tryb zatrzymania |
1-11 |
Czas zatrzymania |
1-12 |
Wzmocnienie sterowania adapt. |
1-13 |
Profil rozruchu adapt. |
1-14 |
Profil zatrzymania adapt. |
1-15 |
Moment hamowania |
1-16 |
Czas hamowania |
2 |
Zabezpieczenie |
2-1 |
Kolejność faz |
2-2 |
Niezrównoważenie prądu |
2-3 |
Opóź. niezr. prądu |
2-4 |
Zbyt niski prąd |
2-5 |
Opóźn. zbyt niskiego prądu |
2-6 |
Chwil. przetężenie |
2-7 |
Opóź chwil przet |
2-8 |
Sprawdzenie częstotliwości |
2-9 |
Wahania częst. |
2-10 |
Opóźnienie częstotliwości |
2-11 |
Opóźnienie restartu |
2-12 |
Sprawdzanie temp silnika |
3 |
Wejścia |
3-1 |
Lokalne/zdalne |
3-2 |
Polec. w zdalnym |
3-3 |
Funkcja wejścia A |
3-4 |
Nazwa wejścia A |
3-5 |
Wyłączenie awaryjne wejścia A |
3-6 |
Opóź. wyłączenia awaryjnego wejścia A |
3-7 |
Opóź. początkowe wejścia A |
3-8 |
Logika zdalnego resetu |
4 |
Wyjścia |
4-1 |
Funkcja przekaźnika A |
4-2 |
Opóźnienie wł. przekaźnika A |
4-3 |
Opóźnienie wył. przekaźnika A |
4-4 |
Funkcja przekaźnika B |
4-5 |
Opóźnienie wł. przekaźnika B |
4-6 |
Opóźnienie wył. przekaźnika B |
4-7 |
Funkcja przekaźnika C |
4-8 |
Opóźnienie wł. przekaźnika C |
4-9 |
Opóźnienie wył. przekaźnika C |
4-10 |
Flaga małego prądu |
4-11 |
Flaga dużego prądu |
4-12 |
Flaga temp. silnika |
4-13 |
Wyjście analogowe A |
4-14 |
Skala analogowa A |
4-15 |
Reg maks analogowego A |
4-16 |
Reg min analogowego A |
5 |
Czasomierze start/stop |
5-1 |
Rodzaj autom. rozruchu |
5-2 |
Czas autom. rozruchu |
5-3 |
Rodzaj autom. zatrzymania |
5-4 |
Czas autom. zatrzymania |
6 |
Auto-Reset |
6-1 |
Działanie aut. resetu |
6-2 |
Maksymalna liczba resetów |
6-3 |
Opóź resetu grp A i B |
6-4 |
Opóźnienie resetu grp C |
7 |
Drugorzędne ust. siln. |
7-1 |
FLC silnika-2 |
7-2 |
Czas blok wirnika-2 |
7-3 |
Tryb rozruchu-2 |
7-4 |
Ograniczenie prądu-2 |
7-5 |
Prąd początkowy-2 |
7-6 |
Rozpędzanie przy rozruchu-2 |
7-7 |
Poz rozr ze zw mom-2 |
7-8 |
Czas rozruchu ze zw. momentem-2 |
7-9 |
Nadmierny czas rozr-2 |
7-10 |
Tryb zatrzymania-2 |
7-11 |
Czas zatrzymania-2 |
7-12 |
Wzmocnienie ster adapt. -2 |
7-13 |
Prof uruchamiania adapt. -2 |
7-14 |
Prof zatrzymania adapt. -2 |
7-15 |
Moment hamowania-2 |
7-16 |
Czas hamowania-2 |
8 |
Wyświetlacz |
8-1 |
Język |
8-2 |
Ekr. użytkownika góra L |
8-3 |
Ekr. użytkownika góra P |
8-4 |
Ekr. użytkownika dół L |
8-5 |
Ekr. użytkownika dół P |
8-6 |
Podstawa czasu wykresu |
8-7 |
Reg maks wykresu |
8-8 |
Reg min wykresu |
8-9 |
Nap odn zasilania |
15 |
Zastrzeż. param. |
15-1 |
Kod dostępu |
15-2 |
Blokada regulacji |
15-3 |
Praca awaryjna |
15-4 |
Kalibrac prądu |
15-5 |
Czas głównego styczn |
15-6 |
Czas stycz. obejścia |
15-7 |
Podłączenie silnika |
15-8 |
Moment obrotowy pracy manewrowej |
16 |
Działanie zabezpieczenia |
16-1 |
Przeciążenie silnika |
16-2 |
Niezrównoważenie prądu |
16-3 |
Zbyt niski prąd |
16-4 |
Chwil. przetężenie |
16-5 |
Częstotliwość |
16-6 |
Przegrzanie radiatora |
16-7 |
Nadmierny czas rozruchu |
16-8 |
Wyłączenie awaryjne wejścia A |
16-9 |
Termistor silnika |
16-10 |
Komunik startera |
16-11 |
Komunik sieci |
16-12 |
Bateria/Zegar |